الشاعرة سحر عبد المعبود

حلمت بيك وعرفتك
ايوه هو انت شفتك

كنت بحسك بتكبر
كل يوم حبه

ولما بطني  تعلي

قلبي  يدق الف دقه

هيجي يوم واضحك
والحلم يبقي فرحه

وصوت بكاك
يبقي غنوه
وحلمت اسمعك
حتي لو تقول هناء

انا راضيه

وكبرت حبه وبانت
ملامحك
وفرحت  لما دخلت

فصلك
ولما ترجع  لحضني

انسي  بيك همي

وجه يوم بعادك
عني
قلت  هستحمل
وترجعلي
الباش  مهندس
كنت بعد السنين
عشان افرح

وكبرت وكان ليك مكانه
كنت بخاف  من حنيتك
واحسد نفسي
اني امك

كنت بخاف  تنشغل
عني وتنساني
ولو مااتصلتش
تقول امي نسياني

مكنتش اعرف
هيجي  يوم  مش
هسمعك  تاني
وانك  لما توحشني
اقلك
بسرعه  تعالي

مفضلش  غير ريحتك

محوطاني
مفضلش  غيرصورتك
فخيالي
مفضلش  غير نار
مسكاااني
لا اقدر  اصرخ
ولا هرجعك  تااااني

املك اني
اضمك  ولو بمنامي

ربنا يصبر كل من  فقد 
اغلي  ما يملك  ولده

سحر عبد المعبود

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الشاعر هائل الصرمي

الشاعر احمد خميس عبد الجواد

الشاعر ابو منتظر السماوي