الشاعر مصطفى عبده

صاحبي اللي كان عارفني 
قال عني كلام كتير
ذنبي انه كان شايفني
عارف قصصي وحافظني
ولما حبيت قريبه منه
ضيع حبي الكبير
يا صاحبي هو انا حبيتها ليه
مسالتش مره نفسك وهي حبتني ليه
متربين قلوبنا وعنينا مع بعضنا
وانتم كنتم لينا صحابنا واهلنا
وكانت اول حب حقيقي وانت صديق طريقي
وقفت ضدي حبيبي
خلاص مرتاح كده
ارتحت لما فرقتنا
ما نشوفش مره بعضنا
سنين تفوت واهلنا يموتوا واحنا كمان نموت
قتلت الحياه وعشت وهم الانتقام مين يقول لما نحب نبقى خنا
انت اللي خاين خنت اقرب الناس ليك
وكدبت عالاخوه وكدبت على الصداقه
منك لله يا صاحبي مش مسامحك انا
الشاعر مصطفى عبده

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة